Life is good

Äntligen är April här! Jag har mycket att se fram emot denna månad men framförallt så ska jag flytta! Är så jäkla pepp på att få in alla mina grejer i huset! 
I April ska jag även köra hårt med träningen. Egentligen så ska min hälsa överhuvudtaget stå i fokus. För att må bra ska jag äta bra, träna mycket, umgås med mina vänner och inte stressa! Har redan lagt ribban för hur jag vill att April ska se ut genom att ha haft ett riktigt bra avslut på Mars! Så det kommer krävas lite jävlaranamma men det vet jag ju att jag har. För att peppa mig lite extra inför träning så beställdes dessa leggings hem, älskar dom! Måste kassera ett av de gamla paren så det kändes helt okej att klicka hem ett par nya 👍

Jag är så jäkla pepp idag! Ledig, sol och massa energi! Så jag började dagen med 40 min cardio och gofrulle med bästa gröten + färskpressad apelsinjos, mumma. Har dessutom hunnit med att tvätta och diska i huset. Ska fasen börja gå upp kl 7 varje morgon. Hinner ju med hur mycket som helst! 
Nu ska jag ta mig en powerwalk innan det blir lite rester från gårdagens lunch och förhoppningsvis lite packande om jag får tag i mina kartonger ☺️ Life is good!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0