Kämpa

Två dagar sen jag skrev sist och träningen rullar på bra som attans! Har hållet mig mest till konditionsövningar så det har blivit 40 min cardio både tisdag och onsdag och så lite styrka på det med. Maten går också jättebra men appen jag använder fungerar inte så får räkna förhand, inte så kul! Idag har jag tagit en rätt kort pw men kanske tar mig ut på en till alternativt går till gymmet. Ska dock träna fotboll ikväll så det räcker iofs. Men skulle behöva lite energi så jag orkar ta tag i packandet haha. Nåja.

Idag har jag även hunnit med att jobba några timmar och besökt Gullvivan för att bestämma en dag då jag kan komma dit och göra en skoluppgift :) Ska snart laga mig lite lunch och sen får vi se vad som sker! 

Tisdagens middag, supergott!!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0