Beeeebis

Här händer det grejer ska ni veta! Jag har haft en enormt bra helg med massa sol, fina vänner, god mat och städning av huset! Känner mig äntligen ordentligt inflyttad och saker och ting börjar falla på plats, superskönt är det och jag trivs jättebra! :)
I lördags var jag och min andra halva i Hultsfred på lite grillkväll. HerreJesus va kul jag hade! Så glad att jag har så fina vänner :)
Söndagen bestod mestadels av chill. Men orkade ta mig till Kinan där Michael bjöd på mat, passade perfekt sådär dagen efter ;)
Måndagen spenderade jag med en aptråkig hemtenta och lite jobb på det. Även idag har jag skrivit på hemtentan och lyckades skicka in den i tid!! Idag fick vi dock klara oss utan vår ena gruppmedlem som var på BB och fick en liten pojke!! Gissa om jag ska gosa framöver!! Det ser jag verkligen fram emot! :)
Imorgon ska det göras en begreppstenta och sen tar jag heeelg!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0