Fruktansvärt bra torsdag

Igår hade jag en såndär superduperbra dag! 
Började med att jobba några timmar på Tallbacken, det gick bra och det var skönt att vara tillbaka :) Passade på att låna faxen också, smidigt! Sen när jag kom hem så åkte jag och tränade, både styrka och kondition i ca 1h. 
Efter dusch och fix så plockade jag upp Jeppe och vi begav oss till Gamleby där det var marknad. Sjukt mysigt att springa omkring mellan stånden när solen skiner! :) Köpte lite saker till farmor så vi åkte fram till henne när vi tröttnade för att fika lite. 
På kvällen var Jesper och klippte sig och då lagade jag Tacopaj tills han kom hem, mums! 
Såndär dagar man hinner med en hel massa är så jäkla sköna! :D


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0