Torsdag

Imorgon fick jag en välbehövlig sovmorgon och sen en stor frukost innan Jeppi och jag åkte hem till honom. Han spelade lite gitarr för mig, blir lite extra kär då aka ni veta hihi. Sen åkte han skateboard och jag filmade med min kamera. Kul att den används lite igen :) Men åh så gärna jag vill ha ett fisheye!! Sen åt vi lite lunch innan jag körde honom till jobbet. Efter det åkte jag hem och satte mig med tentaplugget. Det gick faktiskt bra och jag kan rätt mycket, hoppas bara det jag kan kommer på tentan hehe. 
Vid halv 6 åkte jag mer till T1 för att köra Core+Bodypump. Kände att jag fick in bättre teknik idag så det var superjobbigt! Jag kan redan se lite muskler krypa fram så det är jättekul :D
Sen mötte jag upp mamma och hon följde med mej och handlade mat på Willys. 
Nu har jag landat i soffan och är helt slut. Funderar på att kolla lite plugg till, ska ändå vara vaken för att hämta Jeppe sen när han slutar. Erbjöd mig att göra det så jag slipper sova ensam (a) 


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0