Lördag

Igår umgicks jag med min andra halva hela dagen. Skulle gjort lite annat kul men jag var tvungen att köra på farmor. Hon fick sova på akuten en natt på grund av att hon hade ont i benet. Så jag körde hem henne bär hon mådde lite bättre. Fixade lite hemma hos henne och sen åkte vi förbi Stenserum också innan vi var tillbaka i Västervik. När vi kom fram åkte Jeppe skateboard och jag filma. Blev rätt bra klipp som han nu satt ihop till en film :) Sen fick jag reda på att jag klarade av min senaste hemtenta (!!) så vi firade med lite god mat och en film.

Idag tog vi lååång sovmorgon och begav oss sen begav vi oss till Lotta och Mikaela för lite fika. Blev kvar några timmar innan vi åkte hem igen. Väl hemma så har vi käkat och lite. Ska spela lite tv-spel ihop nu innan vi åker hem till min lägenhet för att ha film och glassmys :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0