Ingen ska se mig gå ner mig

Att sova länge har blivit något av en omöjlighet för mig. Idag öppnade jag ögonen vid 7 och en timme senare har jag fortfarande inte kunnat somna om. Så nu har jag gett upp. Idag kommer Frida till mig någonting under dagen så jag skulle ju kunna ta och städa lite, eller?

Igår vaknade jag upp efter en jobbig natt med magvärk och oro. Trots det lyckades jag ta mig iväg till jobbet i tid. Jätteskönt att bryta av pluggandet med lite jobb. Efter det knallade jag till gymmet och sprang på löpbandet en bra stund, så himla nöjd! På vägen hem stannade jag på Högö och köpte ingredienser till ett bullbak. Baka bullar är inte så himla kul precis men de blev så goda så det var värt det haha. Medan bullarna jäste så passade jag på att finslipa det sista i min text och sedan skickade jag in den. Usch, ingen rolig uppgift alltså! 
Jeppe kom förbi sen efter jobbet och fick sig några bullar och ett glas mjölk och sedan åkte vi till farmor och åt våfflor. Svängde in i Stenserum och lämnade bullar åt mamma, pappa, Anton och morfar också :) 
Sen landade vi framför en film på kvällen, men vi somnade båda två.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0