Fre-mån

Vilken himla bra helg jag har haft! Lite ledsen att jag inte kunde åka till pumpen men en bra kväll på Palle vägde upp :) 

Efter en fin planka i Stenserum i fredags så åkte vi hem, mätta och nöjda! 
På lördagen jobbade jag men fick gå hem tidigare så vi hann äta hos Jespers mormor och morfar. Efter det mötte jag upp Nathalie för att förkröka lite! Jeppe var gullig och körde ner oss till Palle där vi hade det super! Träffade Emelie och Becca bland annat :) Sen snackade jag en massa fotboll med en väldigt saknad Lovisa Alamaa som var på krogen för första gången. Så kul att se henne!! Lagom full och glad blev jag upphämtad vid 3 av Jesper :) 

Söndagen mådde jag faktiskt ovanligt bra. Men en jäkla mensvärk fick jag stå ut med. Jepp och jag njöt av det fina vädret med lite skate och så spelade vi tv-spel :) Avslutade kvällen med lite god mat innan vi slocknade.

Idag vaknade jag hos Jesper och har sen skrivit matlista och handlarlista. Ska även tanka innan jag beger mig till lägenheten för att plugga och städa :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0