Snorigt

Just nu ligger jag i Jeppes säng och snorar och nyser. Jag har fått för lite sömn den här helgen för att kunna bli frisk. 

I fredags vaknade jag och kände mig lika dålig som torsdagen. Men TB ringde och ville att jag skulle jobba ett par timmar så jag fixade till mig och laddade upp med bafucin och nässpray i väskan. Det gick faktiskt helt okej, det är ju alltid värst på kvällen och morgonen. På kvällen skulle jag och pojken mysa lite med god mat men vi tappade all ork och tog upp köttgryta från frysen haha. Såg en film och sen åkte jag hem till lägenheten för att sova där för första gången på hela veckan. Jeppe kom lite senare också. 

På lördagen gick jag upp kl 6 för att jobba halv 7. Det var riktigt tungt att ta sej ur sängen. Lättare blev det dock när jag gick ut i köket och såg att Jeppe hade fixat scones till mej dagen innan, därför han kom så sent! Han lämnade också en gullig liten lapp, så söt! Blev definitivt lättare att gå till jobbet då :) Det var faktiskt en lugn förmiddag på jobbet så de va skönt :)

När jag slutade åkte jag hem och packade grejer, prata med Frida i telefon ett bra tag och åkte sedan till farmor. Vi åt mat och kollade på tv, mysigt!

Idag kom Jesper till farmor också för hon skulle bjuda på risgrynsgröt. Sen åkte vi till Stenserum för att byta däck och äta lite där med haha :) 

Nu ska pojken och jag fika och se en film :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0