Senaste dagarna

Nu har det gått några dagar sen jag skrev, det blir så ibland! Men förra veckan fortsatte vara helt jäkla perfekt! På torsdagen var jag i skolan ett par timmar och när jag kom hem mötte jag upp Moa för lite lunch på tant grön. Sen fick jag följa med henne och träffa Joel för första gången sen olyckan. Det var så skönt att se honom, en stor sten som föll från hjärtat helt klart. 

På fredagen åt jag frukost och dansade på mitt Wii med Becca innan jag väntade in Jesper och tillsammans åkte vi hem till Stenserum för att bli bjudna på mat :) 

I lördags var det äntligen dags för Halloweenfesten! Jag åkte till Vena för att hämta Moa och sen vidare mot H-fred för att snacka ihop oss med Frida. Sen handlade vi, åt, fixade i lokalen, blandade bål och klädde om innan allt folk kom. Vilket jäkla drag det blev! Alla verkade nöjda så det var verkligen superkul!! Städningen dagen efter var mindre kul, men vi fixade det rätt fort ändå. När vi var klara så for jag och pojken hem till Viken där vi såg på film, myste och bara umgicks en massa då vi firar 10 månader ihop. Somnade sen gott ihop. 

Idag är det måndag vilket betyder ny vecka med nya möjligheter! Jesper och jag ska vara på Hornsvägen hela veckan då hans pappa är utomlands, great! Så snart ska jag hem och hämta lite saker i min lägenhet så jag kan "flytta" hit. Skönt att ha ett helt hus för oss själva, man blir lite bortskämd med det här haha :) 


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0