Onsdag 6/11

Precis hemkommen efter ett tufft pass på Träningsvärk1. Att köra squats challenge och samtidigt försöka orka göra knäböj på pumpen är inte helt lätt haha. Satan så det känns! Men jag kommer förhoppningsvis få en fin rumpa, så det kan vara värt det ;) Innan jag åkte ner så var huvudet helslut eftersom jag suttit och pluggat hela dagen med min kära grupp men nu känner jag mig pigg som en mört igen! Kanske borde ta tag i disken då? Får se hur det blir med den saken haha. Först ska jag iaf käka lite kvarg med hallon och kiwi :)

Imorgon står ännu några timmar plugg på schemat. Sen är jag även bokad på ännu ett pass bodypump, men denna gång utan ben vilket känns bra haha :) Får se om jag orkar ta mig dit eller om det blir actic istället. Återstår att se!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0