Julgardiner

Jag lyckades ta mig till träningen igår och det gick ganska bra. Kände dock att jag orkade my ket mindre. Minskade på alla låter utan bröst-låten. Glad att jag tog mig ner!! 
Innan träningen fick jag lite småsaker gjorda också. Skrev en lista på hur jag ska plugga denna vecka bland annat. Och så fick jag en uppgift gjord då med. Sen lyckades jag betala lite räkningar med mina små slantar jag har kvar. 

Idag vaknade jag när Jesper gick upp vid fem. Sen kunde jag inte somna om fören sju så jag lät bli att sätta klockan och vaknade av mej själv tre timmar senare. Sen var dagen halvt förstörd för jag var så seg haha. Fick ett skolarbete gjort iaf. När Jesper slutade jobba sen åkte vi till farmor för att äta, lägga upp gardiner och hjälpa henne putsa fönster. 
Nu har jag landat i min lägenhet och lyckades sätta upp gardinerna, blev mys! Snart kommer pojken också hoppas jag :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0