Bra start på veckan

Jag har haft en riktig superstart på veckan!

Måndag: Tog en välbehövlig sovmorgon, åt frukost och fixade mig innan jag mötte systrarna Sallermo för en lunch på stan. Sen åkte vi runt och shoppade loss! Mycket bra dag :) På kvällen hämtade Sabina upp mig och vi åkte ner till T1 för att köra Bodypump. Det känns bättre för varje gång. Tror jag fick in tekniken ännu lite bättre för jag känner träningsvärken på andra ställen haha.

Tisdag: Idag blev det ingen sovmorgon utan jag fick gå upp tidigt då vi skulle vara i skolan 8.30. Sen fick vi sluta vid tre och då for jag snabbt till Maxi för att handla lite sen hem och städa och laga mat till Jesper och Makki. Sjukt kul att träffa honom igen, var så länge sen! Vi hann också med en liten fika, Makki hade nämligen med sig hemmagjorda knäckflarn, mycket imponerad av honom ;)

Onsdag: Idag vaknade jag strax innan nio var helt död. Lyckades släpa mig till gymmet iaf och väl där gick det helt okej. Körde bara kondition eftersom det är Bodypump ikväll igen. När jag kom hem lyckades jag trycka i mig lite frukt till frukost. Var inte alls sugen.. Tur att jag har gårdagens middag till lunch iaf!! Sen har jag även hunnit med att fixa nytt abonemang, söka en lägenhet och lite annat smått och gott. Ska snart hoppa in i duschen (som jag borde gjort för ett bra tag sen haha!) och sen äta innan jag ska till skolan en sväng.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0