To-do

Idag har jag tagit mig hem till Stenserum efter mycket om och men. Min bil är inte helt frisk men Engströms gav mig lov att åka iaf lite. Imorgon ska jag tillbaka till Engströms och då ska jag få ett kostnadsförslag på vad kalaset ska gå till..
Nåja, har haft ett par bra dagar med Sallermoarna och deras pojkar så jag är glad ändå! I söndags var jag med Frida till stallet. Rätt mysigt faktiskt :) ännu roligare är att jag får lägenheten på fredag. Så himla jättegrymt!! Har lagt upp en to-do-list för dagen.

1. Söka skolor
2. Plugga till Jägarexamen
3. Packa banankartonger
4. Diska
5. Tvätta
6. Elda


Postat av: Johanna Huhtala

Ska du byta skola?

2013-03-20 @ 12:06:04
URL: http://johannahuhtala.blogg.se

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0