Ofrivillig morgonpromenad

Imorse väckte jag Jesper vid halv 7 då vi skulle lämna bilen på Mekonomen vid 7. När jag gjorde samma sak på Engströms så tog det ungefär en halvtimma men fick höra att det skulle ta minst tre timmar på Mekonomen. Hade räknat med att kunna vänta där medan bilen kollades men istället fick vi promenera hem till Hornsvägen. Inte okej när man är supertrött och utan vantar och mössa.. Jesper var sådär lagom glad haha.. Men hem kom vi iaf. Hoppade in i duschen för att tina upp och gjorde sen frulle till Jeppe för att göra honom lite gladare, det funkade rätt okej :)

När bilen väl skulle hämtas kunde vi låna Michaels bil som tur var! Vi var även en sväng till Biltema innan Jesper var tvungen att åka tillbaka till skolan igen.

När han kommer tillbaka ska jag åka till lägenheten för att diska och plocka iordning lite saker innan pappa kommer in :) det går framåt!!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0