Onsdagen

Konferensen på TB igår där vi vikarier fick träffa varandra var jättebra! Tre nya ansikten att lära känna, kul! Pratade en del med en tjej som heter My, super trevlig! Tror att det blir en riktigt bra sommar :) Vi fick även smörgåstårta och så spelade jag lite fotboll med pojkarna och TJ innan hemgång.
När jag var påväg hem så åkte jag förbi Becca och Anja en sväng. Vi uträttade lite ärenden innan Anja åkte hem och jag följde med Becca för att snacka lite skit.
På kvällen var Jesper med sin klass så jag skjutsade dit honom. Han tröttnade dock rätt fort så jag hämtade honom och körde honom till Lovisa istället. Hon insisterade på att jag skulle följa med in så jag gjorde det. Väldigt kul att umgås med Lovisa, var så länge sen! Resten av gästerna var bara teknikare, så himla roliga hela högen haha.. Sen körde jag in alla till stan där vi var runt lite. Bästa på kvällen var att jag fick träffa Emelie, har saknat henne en hel massa, lilla pluttan! Cyklade hem runt 12 och somnade rätt fort sen.

Idag jobbade jag endast morgonen så jag skulle få lite tid till att fixa studentgrejer, bästa arbetskamraterna har jag!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0