Varberg

Nu har jag visst glömt bort bloggen igen, jag har lixom ingen tid över haha. Men jag har iaf haft det väldigt bra! Förra helgen var det visfestival och jag hade förfest hos mig på lördagen. Det kom en del folk och vi hade det super! Dessutom hann vi med en sväng på Byfesten i Stenserum en sväng innan också så det var trevligt :)

Helgen innan umgicks jag med brudarna och det var också superkul. Ses så sällan nu för tiden.. Jag var även på bio med Mikaela och Jesper, trevligt!

I måndags fick jag 5 dagar ledigt och dom dagarna ska jag spendera med mina päron i Varberg där jag befinner mig nu :) Vi har badat, solat, shoppat och ätit gott! En kort sväng till Ullared i måndags och på fredag ska vi dit igen hihi.

Idag är det förresten en ganska speciell dag. Jeppe och jag firar 6 månader tillsammans och jag kunde inte vara lyckligare! Lite tråkigt att jag inte är hemma och får pussa på honom men det tar vi igen i helgen hoppas jag :)

En annan viktig sak är att jag har kommit in på skolan i Vimmerby så 2 september börjar jag plugga till förskollärare :)

Nu ska jag äta grillat och ta en cider, hörs!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0