Verkligheten

Var som sagt va med Jesper igår (ovanligt va?). Vi käkade supergod mat med hans pappa, pluggade och chillade. TB ringde även och frågade om jag kunde jobba nu imorse och det kunde jag såklart. Så vi gick och la oss redan vid 9 haha. Glömde till och med äta vår glass vi hade köpt hem!
Imorse gick jag upp 6 och åkte till jobbet nästan direkt. Inte så jätterockigt att mötas av -21 ute. Tur att vi har det apvarmt på jobbet iaf!
Just nu sitter jag i Antes lägenhet igen. Måste dock vara tyst och kan endast sitta vid datorn för i soffan ligger Lukas och i sängen ligger Glemme och Anton. Alla tre sover och är osociala :( Så det är väl bara att sitta här till det är dax för lite jobb vid kl 1 igen. Kul förmiddag!!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0