Love

Blev som sagt va en tur till Palladium i lördags med Natti, Kajsa, Jessica och Jesper :) Träffade på massa kul folk, bland annat än väldigt saknad Rasta! Vi bestämde att vi skulle dra ihop gamla gänget snart, ska bli kul!
Efter ett tag blev det lite småstrul så jag och Jeppe gick hem och såg en film :)

Dagen efter jobbade jag 8.30-14.00 och träffade sen på Kajsa och Emelie en sväng :) När Emelie drog kollade jag och Kajsa i skolkatalogen, åt på corner och handlade lite :) Sen kom Jesper och Jocke och kollade lite filmer med oss. Två sjukt dåliga och Dumma mej :) somnade typ 2 nångång så var riktigt trött när jag skulle jobba imorse..
Men slutar vid 4 iaf och då ska jag fixa lite i lägenheten och sen åka till Frida i Hultsfred, bra avslut på lovet!!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0