Tro, hopp och kärlek

Bakfull söndag är nu avklarad. Men rätt så värt det med tanke på den bra dagen/kvällen jag hade!
Vaknade upp hos Jepp och vi slappade typ hela dagen. På kvällen åt vi grillat ihop med Michael och Irene innan jag började dricka och fixa mej inför kvällen. Vid 11 körde Jepp ner mej och Kajs till Palle där vi hade superkul! Hängde en del med Annie, så himla underbart söt hon var haha! Länge sen jag skrattat så mycket :')

Idag har varit rätt lugn. Jesper och jag var en sväng till hans mamma där även hans mormor och morfar var, så många nya ansikten idag haha. Runt halv 5 var jag tvungen att åka hem då jag skulle följa med farmor till kyrkan i Hallingeberg vid 6. Kyrkan är verkligen inte min grej men det var obligatoriskt i nuvarande kursen i skolan att gå på gudstjänst.. Bästa med kyrkan var att jag fick träffa Paula och hennes lilla Thea. Så himla gullig! Åh vad man blir sugen på en liten bebis :') Men det får nog vänta lite haha.



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0