Obekväm arbetstid

I torsdags så var jag med Moa. Vi käkade en gammal favorit till lunch, tonfisksallad med couscous. Och så han vi med att prata en massa förstås, väldigt skönt att få umgås lite. På kvällen for jag in till stan, träffade Anna en sväng och sedan till lägenheten för att somna tidigt.

Fredagen innebar massa jobb. Först 3 timmar på morgonen och sen 8 timmer på kvällen. Det blev lite smått kaos då 2 av 4 i personalen fick ge sig iväg på annat jobb. Vi redde ut det rätt bra ändå! Men trött var jag allt.

Idag började jag 6.30 och jobbade till 14.30. Även idag var det lite körigt då och då. Men en kul dag har det ändå varit! 

Imorgon börjar jag jobba 14.00 på TB och sen fick jag ställa upp på samma ställe som personalen i fredags så jag slutar inte fören 14.00 på måndagen. Jag ska alltså jobba 24 timmar i sträck och på natten ska jag och en annan tjej turas om att sova. Det känns lite nervöst då jag ska jobba med någon jag inte känner och jag känner heller inte flickan vi ska ta hand om. Sen är det ett helt nytt ställe jag ska vara på också. Men klart man ställer upp när det är kris. Sen lär det bli ganska bra betalt också! Så ikväll har jag ställt in alla planer och ska bara ta det väldigt lugnt.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0