Monster

Tjo brä.
Början på denna vecka har varit lite svajig. Har inte mått så himla bra. Så jag hoppar över mån-tis.

Idag gick jag upp och såg julkalendern, det måste man ju såklart varje morgon! Sen har jag varit i skolan mellan 10-15. Vi har bland annat haft ett seminarium som gick superbra och vi hade jättekul! Känner mig mer och mer hemma i min klass alltså, riktigt kul! :) På vägen hem fick jag prata av mig lite med fina Frida och när jag kom till stan sprang jag in i Emelie på Willys. Sen åkte jag hem och träna, bytte om och sedan ner till Träningsvärket med Sabina för lite bodypump. Sen följde jag med henne för att handla på Willys och så blev vi kvar en halvtimme i bilen för att snacka lite skit. Hon åker till USA om några dagar så vi hade mycket att prata om! 

Nu sitter jag i min soffa och saknar min pojk. Hatar dessa veckor när han jobbar kväll :(


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0