Hej

I fredags eftermiddag bakade jag som sagt var med Paulin. Det blev pepparkakor, knäck och cupcakes, nöjd med vår insats haha! Hon åkte hem strax innan sex och då åkte jag till Jesper för att äta tacos med honom, Michael och Mikaela. Sedan spelade vi buzz ihop :) 

På lördagen vaknade jag upp på min soffa klockan sex då det var dax för jobb. Hade en riktigt bra förmiddag med promenad, film, matlagning och lite annat :) När jag slutade for jag hem och fixade mig för att åka till Hultsfred på ljusparty hos Frida. Det var supertrevligt! Beställde lite fina grejer, blev bjudna på gott fika och avslutade med en massa prat, en superkväll helt enkelt :) Väl tillbaka i Västervik så hämtade jag Jeppe som var ute med några kompisar. Han var sådär charmig full hehe.. Så han somnade så fort han kom innanför dörren!

Idag glömde jag sätta klockan så vi sov till halv elva. Efter det kändes hela dagen förstörd för jag var jätteseg.. Så har inte alls fått något vettigt gjort alls.. Gick iaf en promenad till Jeppe för att hämta bilen förut och efter det blev det lite squats, biceps curls, dips med vikter och sen några armhävningar och situps. Skönt att få något gjort iaf! 
Ikväll ska jag se Johan Falk och sen hopp i säng!

Postat av: MATILDA

Fin blogg :) Kram!

2013-12-02 @ 07:47:51
URL: http://matildays.forme.se

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0