18/12

Igårkväll åkte jag hem till Jeppe innan han slutat jobba. Jag gömde skorna och jackan och kröp ner i hans säng. När han kom hem hoppade jag fram och skrämde honom haha, han blev tyvärr inte så rädd men det var kul att se att han blev så glad att jag var där hihi :) 

Imorse åt vi som sagt var frukost ihop. Tomtegröt och frallor blev det :) Sen slängde jag även ihop en ugnspannkaka till lunch och det var uppskattat. När Jesper åkte till jobbet så åkte jag till Stenserum där jag lagade mat till mamma, morfar och farmor, det var också uppskattat! :) 
Nu ligger jag i pappas säng med mamma bredvid mej. Pappa är inte hemma så passar på att låna han säng när jag kan :) ska snart krypa ner i min egen säng och spela lite. Är supertrött så tänkte sova tidigt! 


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0