Veckan som varit

Dagarna bara springer iväg och jag hinner inte riktigt med i svängarna tror jag. På måndagen åkte vi som sagt va till Stenserum där vi blev bjudna på grillat, mumma! Vi spelade lite fotboll och bara njöt av livet på landet.

Tisdagen regnade det i stort sett hela dagen men jag hann med en tripp till Vimmerby med mamma, pappa och Anton. Inte var dag hela familjen shoppar ihop haha! Sen åkte jag in till stan och landade vid datorn hos Jesper igen haha.

Onsdagen startades på bästa sätt med en brunch med Becca! Vi handlade massa gott som vi käkade i min lägenhet, supermys! Sen på kvällen jobbade jag.

På torsdagen hade jag ett morgonpass då man egentligen ska städa och fixa annat. Men det hade vi gjort klart dagen innan eftersom vi skulle få finbesök av Petra och hennes lilla Filippa som blir sex månader den 6 aug :) Jag jobbade mycket med Petra innan hon blev mammaledig så det var jättekul att se henne igen! Och att få mysa med bebis kan ju va bland det bästa som finns :)
Efter jobbet skulle Jeppe och jag bli bjudna på mat i Stenserum igen men först tog vi en springtur följt av ett litet träningspass, skönt! Sov sedan kvar så Jeppe skulle få lite sovmorgon :)

På fredagen åkte jag till Blackstad för att träffa systrarna Sallermo, sjukt efterlängtat!! Becca och Tilda och även Fille gjorde och också sällskap. Trevlig dag med god mat, en massa skitsnack och så lite bad på det!
På kvällen åkte jag in till stan igen för att Jesper och jag var bjudna till Adam. Tyvärr slutade det med att bara Jesper åkte dit. Men det var rätt skönt att vara hemma ensam också.

Idag vaknade både Jesper och jag runt nio så vi gjorde frukost som vi åt ute i solen. Sedan började jag jobba vid 2. Jobbdagen har varit superbra med pizza, poolbad och bara massa mys ute med alla ungdomar! :)

Nu ligger jag i sängen och ska snart göra mig i ordning för natten. Imorgon börjar jag 6.45!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0