Tors-sön

Nu har jag visst missat att skriva några dagar igen.. Tur att jag har så bra minne!

I torsdags jobbade jag 7-16 på fritids. Jag jobbade häcken av mej medan killarna spelade tvspel haha! Nej men det gick bra :) När jag slutat slängde jag mig i bilen, åkte och och bytte om lite innan det bar av till Hultsfred för lite mys med Frida. Vi hade som vanligt en hel massa att prata om! Men vi hann också göra en supergod tacopaj, bra kväll!

Fredagen jobbade jag kväll på TB och det var kul men jobbigt, fy farao vilket tålamod jag fick ha!! Samma sak gällde lördagsmorgonen. Det var länge sedan jag var så trött när nya personalen kom..
På kvällen skulle vi åkt på kubbturneringen i Odensvi men istället så slutade det med att Jesper och jag var hos farmor hela kvällen och sov kvar där. Det var supermysigt! Vi hade frågesport, såg på tv, fikade och hade det bra :)
Så imorse vaknade vi upp hos farmor, fick frukost och drog oss hem runt 1. Sen dess har vi i stort sätt gjort ingenting. Jag fixade lite mat men resten av tiden har det mest blivit datorn för oss båda. Med några uppehåll för åsksmällar iofs haha.
Nu är iaf datorerna av och snart blir det nog att släcka ner och förbereda sig för lite jobb imorgon.



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0