Igår och idag

Igår handelshus en superbra dag! Jag började med ett pass på jobbet mellan 6.30-11.00. Sen for jag hem och åt lite lunch med min pojke. När han drog till jobbet så kom mamma och pappa. Dom hjälpte mej att sätta upp lite hyllor och plocka ner i mitt förråd. Sedan följde jag med dom hem för att grilla, spela kubb, bada och ha de bra hos morfar. Paulin var där med sin kompis Kerstin så jag umgicks lite med dom. När Kerstin åkte hem spelade jag och Paulin stress haha, sjukt kul! Vi åkte hem runt halv 12 och då dröjde det inte många sekunder innan Jeppe dök upp också :)

Idag när vi vaknade åt vi pannkakor till frukost som jag gjorde till hela familjen. Sen tog vi en springtur innan han begav sig till jobbet. Resten av dagen ska jag nog ta det lugnt, får se när jag åker in till stan sen :)



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0