.

Åh vilken fin helg jag har haft!! Winnerbäck, Kent, Robyn, trevliga människor och lite shopping. Mycket bra :) men det var även riktigt skönt att komma hem haha. Åkte till Stenserum på kvällen för att komma över storstadshetsen ;)

Idag vaknade jag och Jesper i Stenserum och började dagen med en springtur och frukost innan vi åkte vidare till farmor :) Sen åkte vi tillbaka till stan, jag skjutsade hem Jeppe och sedan for jag hem till Emelie och Fille där även Frida var. Vi käkade god mat ihop alla 4, sjukt mys! Sen tog Frida och jag en promenix medan dom andra spelade fotboll.
Nu ligger jag i lägenheten och väntar på min lille pojk som skulle komma över med en film. Han är ganska bra <3



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0