Days

I lördags var jag som sagt va i Hultsfred. Blev dock lite dåligt med loppis haha, vi kom för sent.. Istället så åt vi ihop med Victor och Kalle och började fixa oss innan resten av gänget dök upp. Hade en superduperkväll med nya trevliga ansikten och "gamla godingar" :)

Söndagen var seg. Men vi fixade oss iaf lite pannkakor. Sen åkte jag hemåt för att mysa med min pojk. Vi åt god mat och såg en film.

På måndagen jobbade jag 11-16 och träffade sen Emelie. Vi gick runt Lysingsbadet och pratade av oss. Sen på kvällen kom Anton och sov kvar hos mig.

Tisdagen körde jag först Anton till körskolan vid 7 och sen lyckades jag hålla mej vaken haha! Körde hem honom till Stenserum sen och pillade lite på min nya dator innan jag träffade Emelie. Vi handlade och lagade tacopaj till våra pojkar. Supergott!! På kvällen körde vi intervaller i mörkret på VO medan pojkarna fick i sig lite alkohol haha..

Onsdagen vaknade jag upp hos Jeppe. Men lämnade honom för ännu en promenad på Lysingsbadet med Emelie. Vi har verkligen lyckats ta tag i det där! Sen var vi jättehungriga så vi bjöd över Becca, Fille och Jeppe och åt pannkakor ihop :)
På kvällen sågs vi alla igen för att kolla på "No self esteem" som spelade på Briggen. Trevlig kväll!

Idag så har jag varit på Åhléns en sväng med Emelie, köpte lite bra att ha grejer! Sen var jag och Jesper hos Lotta och Mikaela och fikade lite. Och nu är vi på väg till Smultronstället! Denna gång hoppas vi på att få lite glass också haha..



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0