Helgen

Jag har haft en riktigt bra helg! Efter hur torsdagen kändes så var det väldigt skönt.

I fredags var jag med Becca nästan hela dagen. Vi fick oss bland annat ett träningspass genom lite Just Dance på Wii. Vi var helt slut haha! På kvällen kom Jesper och fredagsmyste med mej.

På lördagen jobbade jag 9-19. Jag var fortfarande rätt trött efter att ha jobbat natt men vi hittade på massa kul så 10 timmar gick väldigt fort!! När jag slutade skyndade jag hem, städade lite och klädde om. Tog en sväng till SevenEleven för att hälsa på Becca innan jag åkte och hämtade upp Natti. Det var så jäkla skönt att umgås med henne igen. Allt var precis som vanligt och vi hade så kul ihop! Efter att ha druckit lite vin så åkte vi till Palle. Lätt bästa Palladiumkvällen på fruktansvärt länge! Träffade mycket roligt folk och bara släppte loss. Underbart.

På söndagen var jag inte så pigg. Men jag tog tag i mitt liv och bad Jesper åka med mej till Stenserum (jag var icke körklar haha). Väl där bytte vi till sommardäck, åt pannkakor och tog med lite mer saker till lägenheten. Lite filmkväll i lägenheten och sen somnade jag gott och vaknade inte fören 12 timmar senare.



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0