Tar tag i livet

Idag har jag varit superduktig och gjort klart sista loggen i Allmändidaktiken! Skickade den till Linda så hon ska kolla igenom och ge en "kamratrespons" och sen ska jag skriva referenselista i slutet sen är den klart! Har en dag utan lektioner imorgon så det ska jag nog hinna :) 
 
Min tränare ringde mig förut och frågade om jag kunde spela mot VFF den 22 sep. Snäll som jag är så sa jag ja. Men så fort jag la på så insåg jag vad jag gett mej in på. Har fan inte tränat på hur länge som helst!! Och efter min pissekassa insats mot VFF borta så känner jag att jag hellre vill dra täcket över huvudet höhö. Men men, de är väl bara att ta och ge sig ut och springa så man kommer igång lite iaf. Känner att den helgen vore skönt att hålla sig uppbokad så det är bara tacka ja till allt! Nåja.

Nu ska jag fortsätta kolla speedway på tvn och messa med bästa Natti, hörs


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0