Like everything you do

Sen jag skrev senast så har jag hunnit med en hel del. Bland annat så hade jag en otroligt bra vecka på Brännebro skola i Gullringen. Hade massa egna lektioner och följde med "min" klass till Vimmerby en hel dag. Vilka underbara barn alltså! Helgen spenderade jag mestadels i skogen då det var älgjakt i Stenserum. Det var supermysigt men trist att inga älgar sköts.. Fick mig iaf några ordentliga träningspass haha! Hann också med en sväng till pumpen med Natti och Kajs på lördagen. Hade verkligen superkul! Trodde det skulle bli segt men som sagt va, de blev det inte ;) Nu är jag tillbaka i Norrköping och borde sätta mig och plugga. Känner dock noll motivation som vanligt.. En tenta väntar om ca två veckor och jag har knappt börjat plugga inför det. FML


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0