Kämpar, sliter, svettas

För andra gången denna vecka är jag trött och seg på grund av för mycket alkohol dagen innan. Det är sjukt att man utsätter sig för det här gång på gång haha. Men kvällen igår var iaf riktigt bra! Steffi var gullig och bjöd oss på förfest. Hade superkul där största delen av tiden och märkte inte ens att klockan var dax för avfärd mot Hultsfred. Väl där hann vi bara in en liten sväng i baren innan vi gick till scenen och väntade in Norlie&KKV. Dom var minst lika bra live denna gång som förra gången jag såg dem! Dansade mig svettig och sjöng mig hes, precis som de ska va! De enda tråkiga är att dom spelar så himla kort stund så resterande tid var vi i baren och på dansgolvet. Det var äckligt varmt och fullpackat men vafan, de är bara köra ändå ;) Vid kl 2 drog vi till Blackstad, lämnade av Frida och Kalle medan Kajsa och jag åkte till Gamleby på "efterfest". Somnade typ 6 och vaknade sen vid 8 så det blev inte så mycket sömn för oss haha. Ikväll blir det att krypa ner i sängen tidigt med tanke på att jag ska ha praktik i Gullringen redan vid 7.30! Hoppas jag hittar dit bara :))


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0