4 in a row

Tisdagen spenderade jag först på stan med Natti. Vi hade en hel del att prata om! Sen jobbade jag några timmar på kvällen. Det gick bra trots lite små incidenter haha..

Onsdagen blev en pluggdag till Simon kom förbi en sväng och senare även Moa :) På kvällen var jag på jägarexamen i Odensvi. Åkte dock hem lite tidigare för att kunna se Grey's Anatomy (a)

Gårdagen (torsdag alltså) spenderade jag med Moa och Mickis i Vena. Vi käkade god lunch, snackade skit och kollade på film. Fick träffa Henkes lilla hundvalp också såklart hihi!

Just nu håller jag på att plugga lite och kommer fortsätta med det ett tag. Väntar på att mamma och pappa ska komma hem så jag kan följa med dom till morfar en sväng :) Ikväll blir det pyjamasparty i Grönhult. Inte så länge dock eftersom jag börjar jobba halv 7 imorgonbitti :)



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0