Valborg

Ser att jag har hoppat över ett par dagar men de får bli så. Vill hellre skriva om min underbara Valborg!
Började dagen med en tripp till Västervik för att köpa lite nödvändigheter. Vid 3 kom sen Henke och Kalle så Moa och jag satte dem i arbete. Vid fem trillade det mesta folket in och då käkade vi grillat med klyftpotatis. Så nedrans gott! När alla 18 som var bjudna hade kommit så drack vi lite och drog sen ut mot bussen som tog oss vidare till Örsåsa! Där hade jag det så jäkla bra med massa kul folk. Så himla nöjd med kvällen alltså! :) På natten trängdes jag med Frida, Kalle och Tobbe i en säng och på golvet hade jag Igge och Kajsa och i Antons rum låg Natti. Fullt hus i Stenserum kan man säga!

Gick upp svintidigt på söndagen, väntade på att alla skulle vakna, gjorde fin frukost, väckte Henke&Moa, åt glass, spelade fotboll, spelade kubb, chillade, bjöd dit Gabbe och Emelie, grillade, mer kubb och avslutade kvällen med ett spel. Så jävla fint. Bästa vännerna har jag!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0