Ändrade planer

Jag hatar när saker och ting inte blir som man tänkt sig. Jag fyller 20 år imorgon och har sett fram emot det hur länge som helst. Men just nu känns allt bara tråkigt. Jag ville hitta på nått i veckan för att fira mig och då lät en tripp till Erikas sommarstuga helt underbart! Men iochmed att det blev inställt så har jag nu ingenting att göra ikväll. Kan inte nån bara höra av sig och ta med mig nånstans? Jag vill inte sitta hemma!
På lördag har jag iaf bett lite folk förfesta med mej för att sen dra till Palle. Jag hoppas att dom jag bjudit kommer, man fyller bara 20 en gång och jag vill ha mina vänner där då.

Vart försvann lyckan och och den där pirrande känslan?



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0