You make me smile

Jag hade en sån nedrans bra kväll igår! Det var länge sen jag kunde släppa allt och bara vara Josefin, men igår gick det super. För er som inte vet vart jag var så kan jag berätta att det var 18årsfest i Blackstad för ett par killar. Jag träffade mycket nytt folk men även gamla saknade vänner och såklart folk som man helst av allt vill slippa se. Men det är så det ska vara, man kan inte komma överens med alla! Hur som helst så var det riktigt lyckat. Hängde mestadels med Emelie och vi hade riktigt kul ihop! Dansade, dansade och dansade lite till med alla möjliga typer av folk. Självklart en hel del bönner, de var ju Valstafolk som anordnade så det är förståeligt haha! Bästa på kvällen var nog när Adam snurrade in Emelie i någons rygg och han reagerade inte medan Emelie studsade tillbaka och ramlade omkull, haha sjukt söt! Avslutade kvällen med att sopa lite, tyckte så synd om dom som skulle städa alltså. Sen slocknade jag runt halv 4 på en madrass bredvid Emelie, rätt utmattad.

Vaknade upp efter bara fem timmars sömn, åt frukost hos familjen Sallermo och begav mig sen hemmåt. Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt framför tvn och datorn. Behövligt känner jag.
Just nu ska jag dra igång en film och försöka koppla bort morgondagen.

hörs!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0