KÖRKORT!

Kan nästan inte tro att det är sant. Jag som hela iden varit livrädd för att köra har nu körkort!! Det har varit en riktigt jobbig period och jag har varit nervös och massa tårar (hatar att vara ensam på nya ställen). Men det har gått bra och ärligt talat kommer jag sakna många av dom andra i Vetlanda. Har lärt känna sjukt härliga människor alltså! Till och med att jag kommer sakna min körskolelärare, AC, han har ju lärt mig allt jag kan haha!
Det hela har gått väldigt fort och jag känner mig fortfarande lite "rädd" eller vad man ska säga. Hatar att utsätta mig för saker där jag vet att olyckor kan inträffa men det är ju bra på ett sätt. Nåja, nu kan jag iaf helt fokusera på allt annat i mitt liv!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0