Need a change

Ska snart beställa klipptid och jag bara måste göra en dip dye då. Blir bara mer och mer sugen på det ju fler bilder jag kollar på!! Kanske inte tar en färg som syns allt för mycket dock, det återstår att se :)


Postat av: Jejja

Ta inte mörkbrun med röd dip dye, det gjorde jag och det ser inte alls lika snyggt ut som på bild, ser ut som att man doppat topparna i rost eller nått. :/ Det skär sig typ.

Svar: tack för varningen! ska välja annan färg då :)
Josefin Johansson

2012-06-19 @ 22:16:28
Postat av: Jejja

Ah men hej vad seg jag är. Totalmissat att du svarat.
Brunt hår med blond dip dye är ju snyggt! :)

Svar: Haha, jag brukar me va sjukt seg så de är lugnt ;)Kajsa Lönn gick och gjorde precis de jag ville göra så nu är jag lite tveksam haha xd
Josefin Johansson

2012-08-22 @ 20:56:54

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0