All eyes on me

Helgens jobb tog på krafterna. Vi gick en man kort hela helgen så det gällde att vara på helspänn och försöka ha koll på allt och alla. När jag slutade igår så kände jag hur jäkla slut jag var i hela kroppen och framförallt huvudet haha. Åkte hem till Stenserum så fort jag slutat i hopp om lite lugn och ro. Åt god mat och läst lite. Typ vid nio på kvällen kom Gabbe till mig. Jag tvingade honom att se Twilight, han somnade haha :( Sen såg vi The Caretaker innan han var tvungen att åka hem. Stolt över mig själv som lyckades hålla mig vaken till 2 haha!

Idag ska jag spela fotboll i Loftahammar. Får se hur det går då halsen fortfarande inte är riktigt okej.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0