Öland

Måndag: Direkt efter jobbet packade jag ihop mina grejer och drog till Öland med mamma och pappa. Har en fin liten stuga på Lundegårds camping nära Köpingsvik. Käkade gott på kvällen och avslutade kvällen med Wallander. Tisdag: Med tanke på supervädret så spenderade vi förmiddagen på stranden för att sedan åka in en sväng till Borgholm. Lite sen lunch och sen ett par timmar till i solen! På kvällen åt vi gott igen och kollade på Allsång på Skansen och sen på Tomas Ledin, han är bäst! Sommade rätt fort sen, solen gör en halvdöd! Idag: Lite molnigt på morgonen så vi åkte in till Kalmar och shoppade loss! Hittade tre linnen, en väska, smycken, skor och lite annat småplock. När vi kom tillbaka åt vi lunch och intog sen stranden igen då vädret blev bättre :) Just nu har jag precis duschat och ska läsa lite tror jag, känner mig nere och vad är då bättre än att läsa en bra bok? Imorgon åker vi hem, ska bli skönt! Hinner dessutom med en jobbtur på fredag. Ännu mer skönt!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0