New shoes

Äntligen har jag tagit tag i träningen igen! Har haft mer än en veckas ledigt (mest på grund av jobb) men idag så körde jag ett corepass med Frida, Emelie och Mickis, superskönt. Innan träningen gck jag en sväng på stan med Mickis och kunde bara inte gå därifrån tomhänt. Har länge suktat efter ett par snygga skor på Din Sko men varit lite för snål för att köpa dem. Men nu så är dom mina! Att köpa skor kan vara något av det roligaste jag vet haha.


Din sko 599:-

Postat av: Amanda

Sjukt snygga skor Jossan! <3

2012-02-07 @ 21:34:07
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :)

Jag har en BLOPPIS med över 90 plagg, one piece, skor, väskor, kläder smycken. Mkt oanvänt från Nelly,com Asos,com Bianco, Scorett och gina tricot! Kika gärna in ifall du hittar något du gillar :D Du hittar den på länken här under:

http://vadfanskajagheta.se/galen-bloppis/



KRAM ALEXANDRA <3

2012-02-08 @ 12:30:59
URL: http://vadfanskajagheta.se

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0