Fullspäckad dag

Igår blev jag väckt av Monica som ringde och frågade om jag kunde jobba några timmar på Linnéan och de sa jag ju inte nej till!
Så vid 10 åkte jag först och klippte och färgade håret och så vid 12 gick jag bort till Linnéan och jobbade till halv 4. När jag var klar gick jag och handlade lite på Ica och mötte upp mamma i väntan på att bussen skulle ta mig till Västervik. När jag kom in till stan spenderade jag lite tid hos Moa innan det var dax för fotbollsträning. Värsta träningen på länge, de var superhalt och rent livsfarligt att springa, det skutade såklart med att jag sträckte mig i ljumsken. Typiskt.. Nåja, det går nog över.

Idag vaknade jag upp i Moas lägenhet, åt lite frukost med henne, plockade iordning efter mig och gick sen till Antes lägenhet där jag sitter nu. Inväntar lite träning på Träningsvärk1 ikväll med systrarna Sallermo! Men först lite slappande framför tvn :)



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0