Julafton och Juldagen

Min julafton såg ut precis som alla andra år. Skönt med traditioner tycker jag. Vi började hos farmor och avslutade hos morfar. Jag hade mest önskat mig pengar och det fick jag :) Men även lite nagellack, te i lösvikt och lite annat smått och gott :) Jag var rätt seg hela julafton eftersom min förkylning fortfarande hänger i, sjukt jobbigt.

På juldagen umgicks jag först med Paulin. Vi dansade till "Just dance 4" så jäkla kul är det! På kvällen åkte jag, Kajsa och Erika till Vena där det var förfest hos Henke. Tog sedan buss till Pumpen och hade en superkul kväll! Somnade på Soffan i Vena runt kl 2.

Igår blev såklart en bakisdag med pannkakor, kebab och film, som det ska va!

Idag är min dag lite oklar än, men tror den kan bli awesome :)

Postat av: Erika

Kan säga att vi somna efter halv tre du o jag ;)

Svar: haha, har lite dålig koll på tiden ;)
Josefin Johansson

2012-12-27 @ 13:19:39

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0