Jag är bara lite lost

Hänger inte riktigt med i svängarna, mitt schema är fullpackat!
Helgen var jag i Ullared och gjorde av med massa pengar. Men faktiskt inte så mycket onödiga grejer! Kom hem på söndagen och spelade "Just Dance 4" hela kvällen, superkul!!

Måndagen spenderade jag i Norrköping. Hade först lektion sen mötte jag Frida. Så himla skönt att umgås med henne igen, det har jag saknat! Vi lunchade, fikade, köpte massa bra att ha saker till deras födelsedagsfest och planerades massa. Vi är så himla bra :D

Tisdagen jobbade jag kväll och det var som vanligt jättebra :)

Sen är vi då framme på idag. Jag skulle egentligen ha åkt till Norrköping men vi var insnöade hemma.. Mamma och pappa blev sena till jobbet och jag fick stanna hemma haha. Tog mej dock fram till farmor framåt 12 så vi kunde baka lite :)

Just nu är jag i lägenheten i stan för imorgon ska jag upp och jobba igen! Dock bara en morgontur men bättre än inget! :)



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0