All those little things

Igår var det torsdag och jag spenderade min dag med att städa huset. Vid 5 åkte familjen till min mormors syster och käkade urgod mat. Jag umgick lite med kusinvitamin också :) Runt 9 kom Jesper och vi tog med oss Paulin hem till Stenserum. Släppte av henne hemma hos henne och fortsatte sedan till mig där vi såg film. Jag fick välja så det blev Harry Potter såklart ;) Avslutade med Paraormal activity 3, jäkla skitfilm som man ändå blir sjukt rädd av.. Skjutsade honom till Gamleby sen där han hade sin bil och somnade gott typ vid halv 3. Bra pojk det där!

Idag sov jag sålänge som möjligt eftersom jag jobbar natt sen. Lite halvsegt sådär.. Så om någon är vaken hela natten så finns jag på mobilen/facebook :D


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0