Wild hearts can't be broken

Norrköping gick bra igår. Rummet blir jättemysigt och tror jag kan trivas där till en början. Men det är riktigt jobbigt att jag behöver dela kök. Jag skulle ge nästan vad som helst för en egen lägenhet! Men vi håller på att leta så förhoppningsvis slipper jag bo så länge i studentrummet.

Igårkväll åkte jag in till stan, väntade in Emma och Natti och drog sen ner på Sahara och Palladium. Hade faktiskt en riktigt bra kväll med massa sköna människor! Hängde endel med Albin, Richard och Hampus och det var kaos på hög nivå haha. Slocknade runt 3 i lägenheten.
Idag sov jag länge, lagade mat me Ante och snart ska jag åka och spela match. Får se hur detta slutar!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0