Norrköping

Jag orkar inte skriva om sista dagarna innan flytten så kjag säger bara att de var fulla med jobb och mys med vänner.

Jag har nu sovit i Norrköping i 2 nätter och det känns helt okej. Själva rummet är mysigt och kommer bli ännu bättre när jag får upp lite fler saker. Det finns dock en stor jävla nackdel med mitt boende. Jag måste dela på ett äckligt kök med andra. Jag vill inte ens sätta min fot i det så jag har inte lagat någon mat alls än haha. Lever på mackor och vatten typ :)) Nåja, överlever ett tag iaf!

Själva skolan går bra, allt drog igång direkt och jag har första inlämningen på måndag redan! Fixade lite böcker som jag ska hämta imorgon så jag hoppas jag klarar av den. Kvällarna spenderar jag på olika NolleP-aktiviteter. Har haft lekar i Folkparken, förfest på Gripen, partat på Puls och idag var jag på bio på Cinema. Halvkasst och Helgrymt som är festeri och fadderi anordnar massa kul grejer. Har lite bilder som jag tänkte lägga ut från telefonen nån dag :)
Jag har hittat några riktigt goa tjejer i klassen också, de känns skönt att komma till skolan inte behöva vara ensam.
Nu ska jag äta en macka och sen krypa ner i sängen. Imorgon börjar första lektionen 8 (+ den akademiska kvarten haha) så det är upp tidigt som gäller!!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0