Me and my friends

Playsation var riktigt bra igår!! Frida och jag hängde med två tjejer i min klass som heter Izabell och Malin. Dom är riktigt härliga och vi lyckades få kvällen supergrym tillsammans :)
Idag vaknade jag upp och var så nedrans seg. Drack inte ens mycket igår men ändå mådde jag rätt kasst haha! Som tur är så har jag haft ledigt hela dagen så jag har mest tagit det lugnt. Har fixat lite inför "Life-History" grejen vi har i skolan där man ska berätta om hur man upplevt skolan och så. Sen har jag kollat på Harry Potter, de beste! Har hunnit med både Fenixordern och Halvblodsprinsen och nu tänkte jag se första delen av Dödsrelikerna. Man bara kan inte se dessa filmer tillräckligt många gånger ;)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0