For once someone believe in me

Gårdagen var en seg men bra dag på fritids. Trött personal och trötta ungdomar resulterade i mycket kortspel, tv-spel och kubbspel. Och jag lagade en fiskgryta som gick hem hos alla, börjar bli bra på det där med mat nu haha :) På kvällen var jag med Natti, vi var på VO och kollade Korpenfotboll och bara myste. Vilken grymt bra brud alltså ❤

Idag har gått riktigt fort. Vi grillade på jobbet och åt pannkakor till mellanmål så jag var skapligt mätt när jag kom hem! Har dock haft väldigt ont i huvudet för alla har vatt så nedrans högljudda och tråkiga idag.. Både jag och Daniel blev spottade i ansiktet och så finns det en som älskar att dra mig i håret och nypa mig. Det roade han sig med större delen av dagen.. Vi har det inte alltid så lätt precis, men vi har rätt kul iaf ;) När jag kom hem till Stenserum så packade jag en massa. Imorgon tar vi med ett lass till Norrköping. Blandade känslor



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0